متن آهنگ عادت نوید حکیمی

ملودی،شعر،فیلم،نقد،بیوگرافی،دلنوشته

متن آهنگ عادت نوید حکیمی

اگر چه نمیخوام غمه چهرتو اگر چه نمیخوام مجبور شی
ولی جایه خالیت منو میکشه من عادت ندارم ازم دور شی
من عادت ندارم تحمل کنم تو چشمه غریبه گرفتار شی
یه جا غیر از این قلب خوابت بره تو قلبه یکی دیگه بیدار شی
نمیتونم این خالیو پر کنم نمیتونم از چشم تو بگذرم
تو از فصل پاییز زیباتری من از فصل پاییز تنهاترم
تو آتیشه بی رحمه این زندگی نشستم به جایه دوتامون گلم
تبر قصد جون تو هم کرده بود شکستم به جایه دوتامون گلم
اگر چه بهار از نگاهت پره جهان با تو زیباتره عشقه من
به فکر شبایه پر از برف باش زمستونو یادت نره عشقه من

پریشون تر از من تو این شهر بیا و بمونو بشینو بخند
من از جاده های خطر رد شدم درارو رو به خیابون ببند
تو هم مثله من مات این جاده ای تو هم حالو روزت یکم نا خوشه
من از این همه فاصله خسته ام غم دوریه تو منو میکشه
نمیتونم این خالیو پر کنم نمیتونم از چشم تو بگذرم
تو از فصل پاییز زیباتری من از فصل پاییز تنهاترم
تو آتیشه بی رحمه این زندگی نشستم به جایه دوتامون گلم
تبر قصد جون تو هم کرده بود شکستم به جایه دوتامون گلم
اگر چه بهار از نگاهت پره جهان با تو زیباتره عشقه من
به فکر شبایه پر از برف باش زمستونو یادت نره عشقه من

**



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394برچسب:,

] [ 21:10 ] [ عاشق... ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه